MoMe wordt nieuw moedermerk van Choc-o-lait
Choc-o-lait werd succesvol in 2004 door de lancering van een nieuw concept: een blokje echte Belgische chocolade op een stokje die men zelf al roerend laat smelten in een kopje hete melk. Het product wordt intussen in meer dan veertig landen verkocht.
Choc-o-lait breidde de voorbije jaren het aanbod verder uit, maar de naam blijkt te beperkend voor de groei die de onderneming doormaakt. Daarom werd er beslist om een nieuw moedermerk te lanceren: MoMe, wat staat voor More Memories.
Het assortiment wordt uitgebreid met nieuwkomers als MoMe Mallows (100% artisanaal gemaakte marshmallows in zeven variëteiten), MoMe Lolly (pure authenthieke Belgische chocolade met heerlijke toppings), MoMe S'mores (een Belgische versie van de in de VS en Canada immens populaire S'Mores met een volledig DIY-kit), MoMe Cordials (concentraat van fruit en/of botanicals als basis voor homemade limonades, cocktails, mocktails of zelfs warme dranken), MoMe Choc-up (lolly bestaande uit een heerlijke vulling gehuld in Belgische chocolade verkrijgbaar in de smaken hazelnoot, karamel en sinaas) en, ten slotte, MoMe Spoon+ (blokje Belgische chocolade op een stokje om te laten smelten in een tas hete melk met extra topping).
Meer info: 050/33.84.96 of http://www.mo-me.be.
MOME B.V.B.A.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.