Konica Minolta biedt oplossing voor delen en synchroniseren bestanden
De oplossing is bedoeld voor de dagelijkse documentverwerking van organisaties door administratie en beheer makkelijker te maken. Door het onbelemmerd delen van informatie stimuleert dokoni SYNC & SHARE een efficiënte samenwerking tussen alle interne en externe partijen.
Het systeem bewaart eerdere versies van documenten en houdt bij waar, wie, wat en wanneer iets is uitgevoerd. Bovendien kan commentaar worden toegevoegd bij documenten om notificaties naar de betreffende team-leden te verzenden.
Dokoni SYNC & SHARE laat zich snel uitrollen en koppelt met andere data-opslagsystemen (SharePoint, SMB, FTP, Dropbox of Google Drive) waardoor één enkel toegangspunt voor alle opgeslagen data ontstaat.
Bedrijven kunnen dokoni SYNC & SHARE lokaal laten beheren door Konica Minolta of gebruiken als beheerde cloud-service, waarbij Konica Minolta zorgt voor de beveiliging van het systeem via het cloud-ecosysteem bizhub Evolution. Hybride oplossingen zijn eveneens mogelijk.
Meer info: 02/727.08.54 of http://www.konicaminolta.be.
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS (BELGIUM) N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.