Klant centraal en maatspecifieke oplossingen

De oplossingen die we zelfstandige ondernemers bieden op vlak van pensioenopbouw ademen echt de strategie van KBC uit. Een strategie waarin we de klant centraal zetten en oplossingen aanreiken, op hun maat, met oog voor hun bezorgdheden zoals pensioenopbouw. Vanuit KBC Bank en Verzekeringen doen we dit door onze klanten professioneel, correct en persoonlijk advies te geven.

We zetten daarbij zeker ook in op ondernemers: zij vormen een belangrijke doelgroep, omwille van de rol die ze spelen in onze lokale economie. KBC wilt die maatschappelijke rol ten volle ondersteunen.

Het is dus maar logisch dat we onze expertise inzetten om zelfstandigen ook op het vlak van pensioenopbouw te ontzorgen, met professioneel advies op basis van hun persoonlijke situatie. De verzekeringsagent speelt daar een essentiële rol in, al bouwen we ook aan nieuwe mogelijkheden in onze online toepassing KBC Touch, zodat onze klanten ook via die digitale weg ieder jaar eenvoudig hun VAPZ kunnen optimaliseren.

En, last but not least, weten we ook in dit verhaal onze unieke positie als bankverzekeraar ten volle uit te spelen, door waar nodig de financiering te verzorgen voor een optimale IPT-backservice.