Ga de strijd aan met “hidden costs”
“Hidden costs” of verborgen kosten in een onderneming laten zich niet makkelijk in kaart brengen. Toch loont het wel degelijk de moeite om die regelmatig met een kritisch oog onder de de loep te nemen. Een optimale administratieve workflow kan behoorlijk wat besparingen opleveren.
Het is niet omdat je medewerkers heel wat documenten en data standaard in de cloud opslaan en per mail uitwisselen dat je administratieve workflow als efficiënt te bestempelen valt. Daarvoor is een adequaat document management-systeem vereist, dat niet enkel aan input- maar ook aan output-zijde (lees: het afdrukken, nvdr.) de meest bedrijfseconomische oplossing aanreikt. Een dergelijk systeem kan overigens qua efficiëntiewinst nog een dimensie hoger schakelen als de workflows ter goedkeuring worden geautomatiseerd.
Ontdek hoe je de meest voorkomende “hidden costs” kunt drukken: download de white paper van KYOCERA Document Solutions op https://www.kyoceradocumentsolutions.be/blog/nl/ja-ook-jouw-organisatie-wordt-geplaagd-door-hidden-costs/?utm_source=DVOcampaign
KYOCERA DOCUMENT SOLUTIONS BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.