Digitale transformatie voor vastgoedmakelaar agence rosseel
De verhuurmarkt is een arbeidsintensieve activiteit met veel contactnames en informatievragen die niet altijd 24/24 kunnen beantwoord worden. Dat zorgt soms voor ongenoegen, vooral bij digital natives die een hoge service-verwachting hebben.
Agence rosseel zocht al een tijdje naar een efficiënte en performante tool om een goede service te combineren met een directe feedback, zowel in zijn kantoren als aan klanten die zich thuis vanuit hun zetel on-line registreren.
Met de komst van een eerste digitale kioskkantoor voor de huur en verhuur van panden hoopt agence rosseel beter in te spelen op de noden van hun klanten. Zowel thuis als in het kioskkantoor kan een klant in real-time een overzicht krijgen van de beschikbare panden. Het is ook perfect mogelijk om meteen een plaatsbezoek te reserveren.
Telkens de klant opnieuw inlogt op de website krijgt hij updates van andere panden die voldoen aan zijn zoekcriteria. Ook de behandeling van kandidaturen wordt makkelijker.
Deze werkwijze impliceerde een volledige hertekening en revisie van de volledige technische set-up van de organisatie. Het CRM-systeem werd uitgebreid en gekoppeld aan de digitale kiosk en aan een viertal andere software-oplossingen.
Agence rosseel ziet dit initiatief als een pilootproject. De digitale transformatie ontlast de onthaalmedewerkers op vlak van communicatie en administratie. De vrijgekomen tijd kan geïnvesteerd worden in menselijk contact.
Meer info:09/220.50.00 of http://www.rosseel.be.
AGENCE ROSSEEL N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.