Nissan Benelux stelt Guillaume Dirrig aan als marketing director
Nissan Benelux heeft Guillaume Dirrig (foto) benoemd tot marketing director. Dirrig volgt Niels van der Burg op die onlangs werd benoemd tot cpo regional operation leader Europe op het Nissan-hoofdkantoor in Yokohama.
Dirrig brengt meer dan twaalf jaar internationale ervaring bij Nissan mee, onder meer op het gebied van marketing, sales en after-sales. Voor zijn eerdere functies werkte hij in Rusland, het Verenigd Koninkrijk en Centraal-Europa als regional sales director. De Benelux-activiteiten zijn voor Dirrig overigens niet nieuw. Zo was hij als after sales director betrokken bij het integreren van de activiteiten van Nissan in Frankrijk, Nederland en België/Luxemburg.
NISSAN BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.