Nissan Benelux stelt Guillaume Dirrig aan als marketing director

11/12/2018 OM 09:01 - Luc Willemijns
D8e676fbbfa11eb37a98e3cf254f641a

Nissan Benelux heeft Guillaume Dirrig (foto) benoemd tot marketing director. Dirrig volgt Niels van der Burg op die onlangs werd benoemd tot cpo regional operation leader Europe op het Nissan-hoofdkantoor in Yokohama.

Dirrig brengt meer dan twaalf jaar internationale ervaring bij Nissan mee, onder meer op het gebied van marketing, sales en after-sales. Voor zijn eerdere functies werkte hij in Rusland, het Verenigd Koninkrijk en Centraal-Europa als regional sales director. De Benelux-activiteiten zijn voor Dirrig overigens niet nieuw. Zo was hij als after sales director betrokken bij het integreren van de activiteiten van Nissan in Frankrijk, Nederland en België/Luxemburg.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.