Merkadviesbureau Pavlov lanceert brand assessment tool
Heel wat bedrijven en organisaties hebben moeite om te achterhalen waarop hun merk goed scoort en wat mogelijke pijnpunten zijn. In een wereld waarin bovendien elke dag nieuwe trends opduiken en de interactie met de doelgroep constant evolueert is het proactief sleutelen aan een merk geen evidentie.
Met de ontwikkeling van de VERA brand assessment tool wil Pavlov op een eenvoudige en laagdrempelige manier een eerste aanzet bieden aan ondernemingen die met vragen rond hun merk zitten.
Tijdens de brand assesment zoomt Pavlov dieper in op de drie essentiële pijlers binnen branding, met name de merkstrategie, communicatie en merkbeleving. Hierbij worden nieuwe merkinzichten en belangrijke pijnpunten van het merk vastgelegd. Nadien koppelden de merkexperts hieraan algemene actiepunten zodat ondernemingen in de juiste richting worden geduwd om het succes van hun merk te concretiseren.
Meer info: 03/337.29.10 of http://www.pvlv.be.
PAVLOV B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.