Merkadviesbureau Pavlov lanceert brand assessment tool

Merkadviesbureau Pavlov B.V.B.A. (Antwerpen) lanceert de brand assessment tool VERA. Met deze tool peilen de merkexperts naar de "state of the brand" of de "effectiviteit van het merk" op dat moment, op basis van een geijkte analyse-methodiek.

Heel wat bedrijven en organisaties hebben moeite om te achterhalen waarop hun merk goed scoort en wat mogelijke pijnpunten zijn. In een wereld waarin bovendien elke dag nieuwe trends opduiken en de interactie met de doelgroep constant evolueert is het proactief sleutelen aan een merk geen evidentie.

Met de ontwikkeling van de VERA brand assessment tool wil Pavlov op een eenvoudige en laagdrempelige manier een eerste aanzet bieden aan ondernemingen die met vragen rond hun merk zitten.

Tijdens de brand assesment zoomt Pavlov dieper in op de drie essentiële pijlers binnen branding, met name de merkstrategie, communicatie en merkbeleving. Hierbij worden nieuwe merkinzichten en belangrijke pijnpunten van het merk vastgelegd. Nadien koppelden de merkexperts hieraan algemene actiepunten zodat ondernemingen in de juiste richting worden geduwd om het succes van hun merk te concretiseren.

Meer info: 03/337.29.10 of http://www.pvlv.be.