{"source":"\/21005836\/Article_leaderboard_billboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300,50]]","adContainerId":"gpt-ad-1028468016"}
Avaya verrijkt oplossingen met Google Cloud Contact Center AI
22/03/2019 OM 11:02
- Luc Willemijns
Avaya integreert Google Cloud Contact Center AI verder in zijn oplossingen voor communicatie en samenwerking. Door de Artificial Intelligence (AI)-expertise van beide bedrijven te combineren, zorgen de Avaya-oplossingen binnenkort voor een beter klantencontact en efficiëntere samenwerking van personeel.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
{"source":"\/21005836\/Article_Leaderboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300, 50]]","adContainerId":"gpt-ad-227401983"}
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.