Opel keert terug naar Rusland
De monovolumes en bestelwagens voor de lokale markt zullen van de band rollen in de Groupe PSA-fabriek in Kaloega.
Een betekenisvolle groei van de winstgevende export is één van de belangrijkste pijlers van het PACE!-bedrijfsplan van Opel. Het is de bedoeling om tien procent van het verkoopvolume van Opel buiten Europa te realiseren tegen het midden van de jaren 2020. Daarom zal het merk zijn aanwezigheid versterken in exportmarkten in Azië, Afrika en Zuid-Amerika.
Door een bijkomend merk te lanceren op de Russische markt kan Groupe PSA zijn positie in Eurazië versterken. In combinatie met de lancering van Opel in Oekraïne vorig jaar streeft de alliantie er naar om de volumes tegen 2021 te verdriedubbelen op basis van een winstgevend bedrijfsmodel.
De Opel-modellen zullen niet alleen in de showrooms staan van voormalige, ervaren Opel-dealers, maar ook bij nieuwe auto-dealers. In eerste instantie zullen vijftien tot twintig dealers in de grootste steden van het land een partnership aangaan met Opel. Op middellange termijn zal dit aantal meer dan verdubbelen.
Meer info: 03/450.64.21 of http://www.opel.com.
OPEL BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.