OKI optimaliseert dienst na-verkoop dankzij samenwerking met Unit-T

OKI Systems (Belgium) N.V. (Vilvoorde) heeft met Unit-T B.V.B.A. (Mechelen) een overeenkomst gesloten om zijn dienst na verkoop voor eindgebruikers nog verder te optimaliseren. Unit-T zal namens OKI technische interventies uitvoeren op locatie bij eindklanten in de Benelux.

OKI koos voor Unit-T, een joint-venture tussen Telenet en Solutions 30, omwille van de focus die het bedrijf heeft op on-site dienstverlening en de uitstekende reputatie die het op vlak van technische service geniet in de printer-markt.

Bovendien maakt de sterke geografische spreiding van Unit-T dat de engineers nooit verder dan dertig reisminuten verwijderd zijn van de eindgebruikers.

De engineers werden inmiddels uitvoerig getraind in het servicen en onderhouden van OKI-producten.

Meer info: 02/257.46.20 of http://www.oki.be en 015/68.77.77 of http://www.unit-t.eu.

Meer sectornieuws

Agenda