Volkswagen meet zich nieuwe merkidentiteit en logo aan

14/09/2019 OM 10:30 - Luc Willemijns
Fbe27eb62468332be0b8e6b0f38795b6
Volkswagen pakt uit met een nieuw logo en dito merkidentiteit. Een en ander weerspiegelt het begin van een nieuw tijdperk voor Volkswagen, dat aan productzijde gepaard gaat met de prestentatie van de volledig elektrische ID.3. De toekomst van Volkswagen is elektrisch, volledig geconnecteerd en CO2-neutraal.

Met zijn nieuwe look verleent Volkswagen zich wereldwijd een modernere en authentiekere uitstraling. Merkidentiteit en logo zijn in eerste instantie gericht op hoge flexilibiliteit en digitale toepassingen.

De heroriëntatie van Volkswagen's merkidentiteit is één van de grootste re-brandings ter wereld.

De transformatie zou tegen midden 2020 moeten zijn afgerond.

Meer info: http://www.volkswagengroup.com.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.