Contento moet KMO-advertentiemarkt voor Google ontsluiten

28/12/2019 OM 07:37 - Luc Willemijns
2345211abe5ca708524ad160fdac30ca
(Ludwig Dumont en Steven van Kerkhoven, respectievelijk ceo en coo van Contento)

Imec start-up Contento N.V. (Antwerpen), gespecialiseerd in social media-diensten voor KMO's, gaat een partnership aan met Google. De Amerikaanse tech-reus hoopt daarmee de uitdaging aan te gaan om zijn complexe advertentietoepassingen voor KMO's toegankelijker te maken.

Contento, een start-up van imec, biedt al bijna twee jaar social media-diensten aan en werkt intussen voor meer dan 120 Belgische en Amerikaanse klanten. Het bedrijf bouwde in die tijd een goede voeling met de KMO-markt op. Het partnership met Google komt voor het bedrijf op het juiste ogenblik, het breidt zijn actieterrein momenteel immers ook uit met search advertising.

Meer info: http://www.hellocontento.com.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.