PMV stapt in mobiel promotieplatform Hashting
Om het unieke platform wereldwijd te kunnen uitrollen, kondigt het oprichtersduo - Karl De Beul (ex-Unilever, Bananas, Special Olympics, ...) en Bart Baeyens (ex-Henkel, Danone, The Insiders) - ambitieuze investeringsplannen aan met twee nieuwe aandeelhouders en financiering door zowel BNP Paribas Fortis als de Vlaamse investeringsmaatschappij PMV. Die helpen met een co-financiering en een waarborg de internationale expansie mogelijk te maken.
Hashting is inmiddels voor ruim honderd klanten actief in vijftien landen. Op termijn wil het bedrijf uitgroeien tot de wereldwijde referentie binnen deze sector, met als focus het digitaal beheren van de zogenaamde "customer journey": het opzetten, beheren en meetbaar maken van de conversie naar aankoop van in-store en drive-to-store marketing-campagnes.
Initieel ging Hashting als een digitaal couponplatorm van start, maar vrij snel verfijnde het bedrijf zijn propositie. Op dit ogenblik heeft Hashting vestigingen in België, Engeland, Kameroen, Chili en de Verenigde Staten. Op korte termijn worden kantoren geopend in Kenia en in Azië.
Naast PMV stapten ook twee nieuwe aandeelhouders in, met name Wim Voss (25th Group, NewWorld Benelux) en Christian Bielen (ex-KPMG en Thinkerbell Displays).
Meer info: http://www.hashting.com.
HASHTING B.V.B.A.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.