MyB'eats-app verruimt scope naar hele food services-markt
MyB'eats zag een eerder dergelijk initiatief in de frituurmarkt met succes bekroond (ruim 4.000 aangesloten frituristen intussen, nvdr.).
De nieuwe joint-venture wil het platform nu uitbouwen naar merken en fabrikanten uit de hele food services-markt. Die bouwt verder op MyBicky, een handige B2B-app voor de fabrikanten van Bicky enerzijds en frituristen anderzijds. In 2018 werd het MyBicky-platform open gesteld voor andere merken, waaronder Devos-Lemmens (Continental Foods) en Jupiler (AB InBev Belgium). Recent trad ook frituurolieproducent Aveno van het merk Delizio aan boord.
GoodLife Foods, de fabrikant van onder andere Bicky, Mexicano en recent ook het Belgische Flexitarian Bastards, stond mee aan de wieg van MyBicky. Het neemt nu Pandafish en Smart IT bij de arm om het platform verder uit te breiden.
On-line communicatiebureau Pandafish staat GoodLife Foods bij als technische partner van MyB'eats. Smart IT draagt zijn expertise op het vlak van CRM en e-commerce aan. Beide bedrijven stappen ook in het kapitaal van de joint-venture.
Voor fabrikanten is de MyB'eats-app een unieke digitale marketing- & sales tool, voor de verkoopspunten een digitaal spaarplatorm voor onder andere geschenken en ander promo-materiaal van de deelnemende merken.
Meer info: 03/547.04.80 of http://www.mybeats.eu.
MYB'EATS B.V.
SMART IT SYSTEMS B.V.B.A.
PANDAFISH
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.