SAS versterkt positie in digital marketing via partnership

01/05/2020 OM 16:23 - Luc Willemijns
Placeholder

SAS Institute N.V. (Tervuren), specialist in omni-channel marketing, gaat een samenwerking aan met Comark N.V. (Leuven), onderdeel van de Cronos-groep.

Comark is gespecialiseerd in marketing automation, customer engagement en personalization. Die bijzondere expertise stelt SAS in staat om een nieuwe markt te verkennen en meer uitgebreide services aan klanten aan te bieden.

De samenwerking met Comark maakt deel uit van de strategie van SAS om breder in te zetten op Software-as-a-Service (SaaS), meer bepaald in het kader van SAS® Customer Intelligence 360. Dat is een SaaS-oplossing die klanten toestaat om op een efficiëntie manier hun digitale en CRM-marketing vanuit één point-and-click interface aan te sturen.

Meer info: 02/766.07.00 of http://www.sas.com.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.