AudioValley versterkt Targetspot-team

AudioValley N.V. (Brussel), internationaal specialist in digitale audio-oplossingen voor de B2B-sector, versterkt het team van dochtervennootschap TargetSpot met een chief operating officer (coo) en twee managers.

Het bedrijf trok Mario Cabanas (foto) als coo aan. Cabanas maakt de overstap van BASE (voorheen Tele2) waar hij als product marketing manager verantwoordelijk was voor de ontwikkeling en lancering van de Mobile Telephony-portfeuille en het eerste gecombineerde pakket "Fixed Telephony + Mobile Telephony + ADSL" op de Belgische markt. Hij startte zijn carrière in 2010 bij VOO als manager, waar hij snel doorgroeide tot opeenvolgend head of Web/Digital, product management director en, ten slotte, marketing director Consumer Market.

Ook nieuw in de ploeg van TargetSpot zijn advertising operations director Olivier Wérion (foto) en marketing & communication director Emilie Dehan (foto). Wérion was eerder werkzaam voor Havas Media, S2Media en JCDecaux. Dehan trok na veertien jaar de deur bij Warner Music Benelux achter zich dicht. Eerdere beroepservaring deed ze op bij Ciné Télé Revue-groep en RTL Belgium.