Nieuwe Opel Mokka treedt augmented reality-tijdperk binnen
Opel heeft voor de nieuwe Opel Mokka een augmented reality (AR)-filter ontwikkeld voor Facebook- en Instagram-verhalen. De filter legt de nieuwe Opel Mokka in 3D over de levensechte foto's en video's van de gebruiker die op zijn smartphone worden weergegeven, bijvoorbeeld hun oprit, geboorteplaats of favoriete café.
Gebruikers kunnen de resulterende creaties op Facebook en Instagram delen met #OpelMokka, @MokkaAR en de vermelding @Opel. Ze kunnen ze makkelijk vinden door te zoeken op "Mokka" in de relevante filterfuncties.
Meer info: 03/450.63.29 of http://www.opel.com.
OPEL BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.