Crowdlending voor gezonde frisdrank razzle

Om verder in te zetten op zijn groei zet razzle een crowdlending-campagne op bij investeringsplatform WinWinner, met als doel tussen de 50.000 en 200.000 euro op te halen via leningen. Starter razzle maakt een drankje op basis van natuurlijke en gezonde ingrediënten van Belgische bodem. Van het publiek dat razzle al proefde, werd 80% klant.
Oprichters Mathieu Dedecker, Alain De Bruyn en Floris Combes werkten jaren zij aan zij bij Alpro toen ze op het idee kwamen samen een bedrijf op poten te zetten. Al snel kwamen ze overeen om volledig te focussen op een gezonde, natuurlijke én lekkere frisdrank: razzle.
80% van wie de blend van vruchtensappen, kombucha en kruidenextracten al eens proefde, werd klant en 75% van de consumenten geeft een product liking van 7 of meer op 10. Het product is te vinden in een tweehonderdtal verkooppunten zoals Origin’O, BioVita en Aveve, of on-line.

De onderneming investeert nu in groei. Om de distributie van zijn product uit te breiden wil razzle een fulltime sales-collega aanwerven, meer horecazaken bereiken en over de grenzen gaan verkopen. Daarnaast wil razzle meer naamsbekendheid creëren door extra frigo’s, displays en tastings naar het winkelpunt te brengen.
Via WinWinner wil razzle tot 200.000euro ophalen. Investeren in de WinWinner-campagne van razzle kan tot en met 2 april 2022.
Meer info: 0476/94.50.32 of http://www.razzle.be.
RAZZLE
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.