KBC wil versnelling hoger schakelen in digitale transformatie en klantenbeleving
In het licht van de snel wijzigende verwachtingen van klanten, heeft KBC Groep zijn strategie, “More of the same, but differently”, tegen het licht gehouden en bepaald waar men de komende jaren wil op focussen. Met “Differently: the Next Level” wil de bankverzekeraar op de ingeslagen weg van digitale transformatie verder gaan, maar nog een versnelling hoger schakelen.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.