Lidl wil jaarlijks 10 ton papier besparen door digitale kasbonnen
Supermarktketen Lidl voegt een gloednieuwe functie toe aan zijn Lidl Plus-app. Daarmee wil de winkelketen klanten motiveren om hun kassabon elektronisch te ontvangen zodat de papieren versie geleidelijk kan worden afgeschaft. Het initiatief sluit volledig aan bij de ecologische ambitie van het bedrijf. Het rekent ook op de persoonlijke bereidheid van elke klant om milieuvriendelijker digitaal gedrag aan te nemen, waarbij hij of zij eraan wordt herinnerd dat elk gebaar telt.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.