Lidl wil jaarlijks 10 ton papier besparen door digitale kasbonnen

10/07/2022 OM 15:19 - Michel Van den Bosch
Lidlkassabon 010722

Supermarktketen Lidl voegt een gloednieuwe functie toe aan zijn Lidl Plus-app. Daarmee wil de winkelketen klanten motiveren om hun kassabon elektronisch te ontvangen zodat de papieren versie geleidelijk kan worden afgeschaft. Het initiatief sluit volledig aan bij de ecologische ambitie van het bedrijf. Het rekent ook op de persoonlijke bereidheid van elke klant om milieuvriendelijker digitaal gedrag aan te nemen, waarbij hij of zij eraan wordt herinnerd dat elk gebaar telt.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.