Mercedes-Benz zet "Truck-as-a-Service"-concept in de markt
In de digitaliserende wereld krijgen logistieke dienstverleners een nieuwe rol: ze worden procesbeheerders en gegevensleveranciers. Voertuigen zijn niet langer vaste resources, ze worden leveranciers van digitale services. De voertuigconstructeur wordt derhalve een dienstverlener. Mercedes-Benz Trucks speelt hierop in door de functie van digitale service provider op zich te nemen en optimaliseert de logistieke processen, voertuigparken en individuele voertuigen om zo uiteindelijk de vrachtwagen zels als een service: "Truck-as-a-Service".
Dit artikel kan je lezen met een gratis dVO account
Heb je al een account?
Meld je aan
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.