WORLDCOM N.V.

Telekommunikatiebedrijf Worldcom N.V. (Brussel) heeft met de Ombudsdienst voor Telekommunikatie een protocolovereenkomst ondertekend die op diverse Belgische en Europese richtlijnen ter bescherming van de consument-eindgebruiker aansluit. De overeenkomst legt vast hoe de klachten van de eindegebruiker zo soepel en duidelijk mogelijk door de ombudsdienst kunnen worden behandeld. De Ombudsdienst voor Telekommunikatie, opgericht door de wetgever naar aanleiding van de liberalisering van de telekommunikatiemarkt, functioneert volledig onafhankelijk. Tussenkomst gebeurt evenwel pas na een schriftelijke klacht vanwege de klant en nadat gebruiker en telekommunikatiebedrijf niet onderling tot een oplossing kwamen. Meer info: 02/400.80.00.
WORLDCOM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.