WORLDCOM N.V.

30/06/1998 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Telekommunikatiebedrijf Worldcom N.V. (Brussel) heeft met de Ombudsdienst voor Telekommunikatie een protocolovereenkomst ondertekend die op diverse Belgische en Europese richtlijnen ter bescherming van de consument-eindgebruiker aansluit. De overeenkomst legt vast hoe de klachten van de eindegebruiker zo soepel en duidelijk mogelijk door de ombudsdienst kunnen worden behandeld. De Ombudsdienst voor Telekommunikatie, opgericht door de wetgever naar aanleiding van de liberalisering van de telekommunikatiemarkt, functioneert volledig onafhankelijk. Tussenkomst gebeurt evenwel pas na een schriftelijke klacht vanwege de klant en nadat gebruiker en telekommunikatiebedrijf niet onderling tot een oplossing kwamen. Meer info: 02/400.80.00.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.