SEBECO N.V.

22/09/2004 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Call- en contactcenter Sebeco N.V. (Gentbrugge), dat in 2002 de activiteiten van het call center-hotel van France Telecom overnam, heeft zijn dienstenaanbod verruimd met de "Emypoint"-service. Met deze dienst ondersteunt men de externe communicatie van bedrijven en overheden bij rampen, ongevallen, productiefouten en andere noodgevallen. Aan de abonnee wordt in dat geval een individueel 0800-nummer toegekend, waarlangs bij een aangemelde noodsituatie rond-de-klok met de buitenwereld kan worden gecommuniceerd. De instructies worden bij voorkeur bij de inschrijving gegeven, maar kunnen tijdens de operatie uiteraard worden bijgestuurd. Voor de technische infrastructuur maakt Sebeco gebruik van een multi-channel-communicatieplatform, zodat elke vorm van moderne communicatie in de opgezette communicatiestroom (lees: e-mail, SMS, fax, . nvdr) kan worden geïntegreerd. Het service-aanbod omvat het op voorhand gepersonaliseerde 0800-nummer, de specifieke training van een team van tele-operatoren, de rapportering (identiteitsgegevens, FAQ, de via de oproepen overige algemeen ingewonnen informatie) en uiteraard de communicatie zelf. Meer info: 09/223.32.40 of http://www.sebeco.com.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.