GOOGLE INC.

02/11/2007 OM 08:56 - Luc Willemijns
Placeholder

Google, Inc. heeft met The Nielsen Company een meerjarig strategisch samenwerkingsakoord gesloten. In een eerste fase zal Nielsen zijn expertise in TV-bereik-metingen aanwenden ter verrijking van de demografische data in Google TV Ads(TM)'-advertentieplatform. Door de demografische data van Nielsen te combineren met settop box-data, kan Google aan adverteerders en reclame-agentschappen uitgebreide informatie verstrekken om betere advertenties te ontwikkelen voor de kijkers en derhalve de return on-investment van hun advertentie-uitgaven te maximaliseren, zo luidt het. Op termijn zullen Google en Nielsen een aantal nieuwe samenwerkingsopportuniteiten aanboren om de effecten van on-line- en andere media te meten. Meer info: www.google.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.