GOOGLE INC.
Google, Inc. heeft met The Nielsen Company een meerjarig strategisch samenwerkingsakoord gesloten. In een eerste fase zal Nielsen zijn expertise in TV-bereik-metingen aanwenden ter verrijking van de demografische data in Google TV Ads(TM)'-advertentieplatform. Door de demografische data van Nielsen te combineren met settop box-data, kan Google aan adverteerders en reclame-agentschappen uitgebreide informatie verstrekken om betere advertenties te ontwikkelen voor de kijkers en derhalve de return on-investment van hun advertentie-uitgaven te maximaliseren, zo luidt het. Op termijn zullen Google en Nielsen een aantal nieuwe samenwerkingsopportuniteiten aanboren om de effecten van on-line- en andere media te meten. Meer info: www.google.be.
GOOGLE BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.