AVAYA BELGIUM B.V.B.A.

Avaya, Inc. heeft van Comworth Systems, Ltd. Agile Software NV Ltd. (Auckland) overgenomen. Dat is de ontwikkelaar van de Contact Center Express (CCE)-technologie waarop Avaya's belangrijkste contact center-oplossing voor de KMO draait. Door het verwerven van de eigendomsrechten, kan Avaya zijn groei in het KMO-segment versnellen, aldus Avaya Belgium B.V.B.A. (Brussel). Avaya lanceert ten andere Avaya CCE 4. Met de nieuwe release kunnen bedrijven profijt halen uit geavanceerde service-functionaliteit die tot voor kort alleen voor grote ondernemingen was weggelegd. De "out-of-the-box" Avaya CCE-oplossing voorziet KMO's van features als een eenduidige afbeelding op de desktop, geavanceerde multimedia-tools en integratie met toonaangevende CRM-software, inclusief Microsoft Dynamics(TM) CRM. De oplossing draait op Avaya Aura Communication Manager, de spraak-, videotelefonie- en contact center-software die borg staat voor geavanceerde bedrijfscommunicatie. Meer info: 02/777.85.15 of www.avaya.com.
AVAYA BELGIUM B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.