AVAYA BELGIUM B.V.B.A.

11/06/2009 OM 16:40 - Luc Willemijns
Placeholder

Avaya, Inc. heeft van Comworth Systems, Ltd. Agile Software NV Ltd. (Auckland) overgenomen. Dat is de ontwikkelaar van de Contact Center Express (CCE)-technologie waarop Avaya's belangrijkste contact center-oplossing voor de KMO draait. Door het verwerven van de eigendomsrechten, kan Avaya zijn groei in het KMO-segment versnellen, aldus Avaya Belgium B.V.B.A. (Brussel). Avaya lanceert ten andere Avaya CCE 4. Met de nieuwe release kunnen bedrijven profijt halen uit geavanceerde service-functionaliteit die tot voor kort alleen voor grote ondernemingen was weggelegd. De "out-of-the-box" Avaya CCE-oplossing voorziet KMO's van features als een eenduidige afbeelding op de desktop, geavanceerde multimedia-tools en integratie met toonaangevende CRM-software, inclusief Microsoft Dynamics(TM) CRM. De oplossing draait op Avaya Aura Communication Manager, de spraak-, videotelefonie- en contact center-software die borg staat voor geavanceerde bedrijfscommunicatie. Meer info: 02/777.85.15 of www.avaya.com.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.