Telefoonpermanentie | Telesecretariaat | Contact Center

Als professional kan u niet altijd uw telefoons beantwoorden. Want vaak zit u in een belangrijke vergadering, bent u bezig met de voorbereiding van een dossier … of zit u in de wagen.
Ook bedrijven doen beroep op ons telesecretariaat. Vooral tijdens de middagpauze, na kantooruren, in het weekend, bij afwezigheid van de receptioniste of tijdens het welverdiende jaarlijks verlof. Maar ook voor het beantwoorden van oproepen voor de helpdesk, het permanentienummer (24/7), de klantendienst of bestellijn.
Solutel zorgt ervoor dat geen enkele oproep verloren gaat. U kiest zelf wanneer u
doorschakelt en hoeft ons niet te verwittigen. Zo mist u geen enkele offerteaanvraag meer en worden al uw klanten professioneel te woord gestaan.
U krijgt steeds een duidelijk overzicht van de boodschappen via het online
berichtensysteem, e-mail of fax. Indien nodig contacteren wij dadelijk de afgesproken persoon (bv. technieker van wacht).
Uiteraard behoren het direct doorschakelen naar een direct nummer of GSM en het sturen van een sms ook tot de opties.
Via het online agendasysteem kunnen we ook uw afsprakenbeheer verzorgen
(www.solutelagenda.be).
SOLUTEL B.V.B.A.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.