Corelio/Idecom grote winnaar “Belgian Contact Centre Awards”

14/04/2010 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Corelio/Idecom heeft de “Best Overall Case” gewonnen van de “Belgian Contact Centre Awards 2010”.

Het contact center van Corelio/Idecom haalde het met zijn case “Self-service op maat Corelio Publishing en zijn klanten” van de andere genomineerden Santander en Carglass.

Naast de “Best Overall Case” werden nog awards uitgereikt in drie andere categoriëen.

Uit alle ingediende cases kwam IP Globalnet als winnaar uit de bus in de categorie “Best Innovation Case” met “Flash into the contact center”.

Carglass kaapte de award voor “Best Human Resource Case” weg met “Delighted medewerkers staan garant voor delighted klanten”.

En Sony toonde zich de sterkste in de categorie “Best Customer Experience Case” met “Launch of the Click to Chat Solution”.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.