Vierde editie "Search University" in Brussel

03/04/2012 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Bloovi (Beveren-Waas) organiseert op 15 juni de vierde editie van het “Search University”-seminarie. Het kan daarvoor rekenen op de steun van zoekmachine-marketing-specialisten iProspect (Brussel), Knewledge (Luxemburg), Semetis (Brussel) en Wijs (Gent).

Op het programma staan de evoluties en veranderingen die Google, Bing en zoekmachine-marketing in het algemeen ondergaan.

Vier van de twaalf sprekers worden door Google en Microsoft UK en US afgevaardigd.

De doelstelling van “Search University” is tweeledig.

Eerste opzet is het evangeliseren van zoekmachine-marketing op de Belgische markt met een concrete, hands-on marketing- en technische aanpak.

Daarnaast wil het seminarie de interesse voor een diepgaand gebruik van Google-optimalisatie (SEO), Pay-per-Click (SEA), content, social, … bevorderen.

Het programma is opgebouwd rond de meest waardevolle kennis momenteel in de markt beschikbaar.

“Search University” focust zowel op de technische als de marketing- en business-kant van de materie.

Doelgroep zijn de adverteerders, de e-commerce bedrijven en de web-bedrijven/agencies.

Meer info: www..searchuniversity.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.