KANA BELGIUM

05/09/2012 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

KANA Software, Inc. (Sunnyvale, Californië), wereldwijd aanbieder van klantenservice-oplossingen, heeft het Business Solutions-team van Kahuna B.V. (Amersfoort) overgenomen, vernemen we via KANA Belgium (Lummen). Kahuna, specialist in managed security en kenniscentrum voor Security Incident & Event Management (SIEM), heeft meer dan tien jaar ervaring met implementatie van informatiebeheer, kennis- en e-mail management. Beide partijen werkten eerder al nauw samen.

Het team van Kahuna Network Solutions blijft buiten de overname en zet zijn bedrijvigheden autonoom voort.

Dit voorjaar lijfde KANA ook al het Nederlandse Trinicom (Wilp) in, waardoor het Amerikaanse bedrijf zijn aanwezigheid in Europa, inzonderheid in de Benelux, versterkte.

Als gevolg van de overname van Kahuna Business Solutions vervolledigt KANA zijn aanbod klanten-service oplossingen.

Meer info: 013/291.778 of www.kana.com.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.