Synergie organiseert opleiding contact centermedewerker

05/09/2012 OM 01:56 - Annelies Leysen
Placeholder
NULL

In regio Leuven staat een extra tewerkstelling van om en bij 65 medewerkers op stapel. Dat meldt ons het Antwerpse bedrijf Synergie Belgium, naar aanleiding van de groei bij het bedrijf Unamic/HCN, klant van Synergie met Belgische vestigingen in Vilvoorde, Zaventem en vanaf midden september dus ook in Leuven.

Synergie organiseert daarom op woensdag 5 september een opleidingsessie 'contact center'. We zijn ervan overtuigd dat veel mensen in aanmerking komen om in een contactcenter te werken. Maar wellicht durven een aantal onder hen de stap naar zo'n job niet zetten uit vrees dat ze het niet gaan kunnen of dat ze onvoldoende ervaring hebben. Deze training biedt een antwoord op de vraag en behoefte van kandidaten ter ondersteuning van hun sollicitatie.

De contactcenterbranche is één van de snelst groeiende ter wereld. In België alleen al is de sector goed voor om en bij de 80.000 jobs. Er zijn binnen de contactcenterbranche ook veel doorgroeimogelijkheden zowel horizontaal als verticaal. Contactcenter-medewerkers houden vooral van de dynamiek van de job, het directe contact met de klanten, het teamgevoel en de mogelijkheid om de werkuren flexibel in te vullen.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.