"Brugse Bedrijvenbeurs" mikt op meer dan 3.000 bezoekers

In economisch donkere tijden is gezien worden van cruciaal belang. Dat is dan ook het opzet van de vierde editie van de “Brugse Bedrijvenbeurs” (BBB), waar ruim 140 deelnemende bedrijven zich opmaken op meer dan 3.000 bezoekers te ontvangen.
Op 4 en 5 oktober biedt de “Brugse Bedrijvenbeurs” ondernemingen uit Noord West-Vlaanderen de kans om zich voor te stellen aan potentiële klanten, leveranciers en andere bedrijven uit West-Vlaanderen. De tweedaagse beurs vormt de gelegenheid bij uitstek voor ondernemers om formele en informele contacten te leggen met collega-ondernemers.
Starters en gevestigde waarden
Ook voor starters en jonge zelfstandigen biedt dit een ideaal platform om kennis te maken met de bedrijven en hun bedrijfsleiders; Zowel jonge als gevestigde ondernemingen, KMO’s als multinationals komen er samen om contacten te leggen. Alle hebben ze hetzelfde doel voor ogen: het opbouwen, uitbreiden en onderhouden van hun relatienetwerk.
In snel evoluerende markten en hoogst concurrentiële tijden, zijn relaties en goede contacten heel belangrijke elementen in de sleutel tot succes. Onbekend is onbemind …
Uniek concept voor Noord West-Vlaanderen
De “Brugse Bedrijvenbeurs” brengt met deze B2B-activiteit een uniek concept in de Beurshal van Brugge. Maar liefst 70 A-standen (9 m²) en 80 B-standen (12 m²) vullen samen met de prime- en co-sponsors in en rond de business area/café een oppervlakte van 4.000 m².
Er wordt een kader voor méér dan 140 verschillende bedrijven geschapen om zich met een minimum aan concurrenten heel sterk te profileren aan meer dan 3.000 geraamde bezoekers (= collega-ondernemers).
BBB is hiermee uitgegroeid tot het exclusiefste en grootste B2B-evenement van Noord West-Vlaanderen.
Partnerships met stad Brugge, UNIZO en Voka
BBB is een bruisende ontmoetingsplaats waar bedrijven persoonlijke contacten kunnen leggen en de juiste professionele partners kunnen vinden.
Brugge staat in binnen- en buitenland bekend als historische stad bij uitstek. Een troef die op vele vlakken wordt uitgespeeld, maar er is meer. De stad blijft zich inzetten voor een hedendaags imago, ook op economisch gebied.
Een leefbare en levendige stad is een bedrijvige stad, een stad waar het bedrijfsleven voldoende kansen krijgt en gestimuleerd wordt. Om die reden werd in het verleden al driemaal meegewerkt aan “Open Bedrijvendag” en ondersteunt de stad de Brugse Bedrijvenbeurs.
Uitgroeien tot hét bedrijfsevenement
Door verder door te groeien tot het bedrijfsevenement van Noord West-Vlaanderen vormt de beurs een uitstekend middel om Brugge en de regio naar het grote publiek te profileren als bedrijfsvriendelijke regio.
Ook UNIZO West-Vlaanderen is opnieuw partner van de “Brugse Bedrijvenbeurs”. De beurs is een ideaal middel om hun diensten en activiteiten voor te stellen aan de talrijke ondernemers die zullen aanwezig zijn. Daarnaast zet ook Voka voor de eerste maal zijn schouders onder het initiatief.
Boeiende netwerk-lunches en nocturne
Naast het traditionele beursconcept pakken de organisatoren uit met twee boeiende netwerk-lunches.
Op donderdag 4 oktober is tussen 12.00 en 14.00 u voor exposanten, ondernemers, partners, sponsors, VIP’s, pers en politici het lunch-debat “Hoe social media inzetten in uw bedrijf?”.
Tijdens de starters-lunch op vrijdag (van 12.00 tot 14.00 u) gaat aandacht naar “Case en speed business dating”.
Dynamisme en samenwerking in eigen regio
De beurs wil het netwerk, het dynamisme en de samenwerking tussen de bedrijven uit Noord West-Vlaanderen versterken. Bedrijven gaan hun klanten en leveranciers vaak buiten hun eigen regio zoeken terwijl de oplossing en het potentieel soms heel dichtbij liggen.
Een goed netwerk uitbouwen in eigen regio kan bovendien flink wat kosten besparen. Bedoeling van BBB is niet alleen ondernemers uit Noord West-Vlaanderen met elkaar in contact te brengen en het ondernemen in eigen regio te stimuleren, maar ook een lokaal platform te bieden aan bedrijven om zich aan ondernemers uit heel Vlaanderen voor te stellen.
Toegang gratis
De “Brugse Bedrijvenbeurs” richt zich voornamelijk op een B2B-publiek. Via web-registratie, e-mailing, direct mailing, 40.000 gratis uitnodigingen, redactionele aandacht, publi-borden, TV-spots en een advertentiecampagne in de bedrijfseconomische en regionale pers, richt BBB zich specifiek tot zaakvoerders, commercieel en financieel directeurs, aankoopverantwoordelijken, marketing-, human resources- en office managers, zelfstandigen en vrije beroepen.
Iedere B2B-bezoeker kan zich on-line registreren voor een gratis toegangsbewijs. Wie dat niet doet, zal een inkom-ticket moeten betalen.
WN CONSULT
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.