VBO lanceert nieuwe webstek

06/02/2013 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

De geheel vernieuwde webstek van het VBO (www.vbo.be) vormt de centrale as van de communicatie-aanpak van de werkgeversorganisatie. Het VBO verschuift resoluut de focus van print naar digitaal en verbreedt daarbij aanzienlijk het on-line informatie-aanbod, zo heet het. Op de website wordt voortaan het nieuws gepost “as it happens”: standpunten, opinies, analyses, commentaren en tools in een overzichtelijke en duidelijke opmaak.

De website visualiseert alle geledingen van de organisatie en van alle sectorfederaties. Via de website stellen de VBO-medewerkers hun expertise ter beschikking. Zij houden dagelijks de vinger aan de pols van alle dossiers die van cruciaal belang zijn voor de ontwikkeling van groei en werkgelegenheid. En dit op federaal, Europees en internationaal niveau.

De kern van de webstek bevat een overzicht van alle beleidsdomeinen die de werkgeversorganisatie voortdurend opvolgt, binnen en buiten de landsgrenzen. Met slechts één doel voor ogen: het realiseren van een optimaal en stabiel ondernemingsklimaat in ons land. Per thema biedt het platform de bezoekers alle relevante inhoud van de website: analyses, opinies, interviews, … Krachtige software bundelt en linkt meteen alle belangrijke informatie op maat van elke vraag of zoektocht.

De nieuwsbrief IMPACT (opvolger van Infor) stuurt het VBO voortaan vanop de website wekelijks on-line uit naar de abonnees. Iedereen kan zich inschrijven. Intussen werkt de werkgeversorganisatie aan een dagelijkse digitale nieuwsbrief (Direct), waarop men zich zal kunnen abonneren.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.