Manutan opteert voor persoonlijke klantenaanpak

11/03/2013 OM 00:00 - Luc Willemijns
1591656b02d2ea04ce0d7c77d5ca01ad
Industrieel B2B-postorderbedrijf Manutan N.V., net als Overtoom een dochter van de Franse Manutan-groep, ruilt de gebruikelijke afstandelijke business-relatie eigen aan de B2B-sector in voor een meer persoonlijke aanpak en dito communicatie.

In de voorbije jaren werden de eerste stappen voor die koerswijziging gezet. Zo kregen klanten een vast sales-contact, werden klantenfolders gepersonaliseerd en werd fors geïnvesteerd om de groepsgeest onder de medewerkers te vergroten. De nieuwe strategie wordt thans veruitwendigd met een nieuw logo met handgeschreven merknaam.

Inhakend op de vertrouwensrelatie die het bedrijf met de klant nastreeft, paste het zijn teruggavevoorwaarden aan. Waar vroeger de goederen moesten worden teruggestuurd om een terugbetaling van de beschadigde goederen te verkrijgen, vervangt of crediteert Manutan het artikel onmiddellijk als de klant aangeeft dat het beschadigd of stuk was bij ontvangst. Ook de kosten voor ophalen en vervangen neemt Manutan ten laste.

Meer info: 02/524.01.18 of www.manutan.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.