Manutan opteert voor persoonlijke klantenaanpak
In de voorbije jaren werden de eerste stappen voor die koerswijziging gezet. Zo kregen klanten een vast sales-contact, werden klantenfolders gepersonaliseerd en werd fors geïnvesteerd om de groepsgeest onder de medewerkers te vergroten. De nieuwe strategie wordt thans veruitwendigd met een nieuw logo met handgeschreven merknaam.
Inhakend op de vertrouwensrelatie die het bedrijf met de klant nastreeft, paste het zijn teruggavevoorwaarden aan. Waar vroeger de goederen moesten worden teruggestuurd om een terugbetaling van de beschadigde goederen te verkrijgen, vervangt of crediteert Manutan het artikel onmiddellijk als de klant aangeeft dat het beschadigd of stuk was bij ontvangst. Ook de kosten voor ophalen en vervangen neemt Manutan ten laste.
Meer info: 02/524.01.18 of www.manutan.be.
MANUTAN N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.