{"source":"\/21005836\/Article_leaderboard_billboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300,50]]","adContainerId":"gpt-ad-1830010570"}
IBM introduceert PureData System-platform
06/05/2013 OM 08:03
- Luc Willemijns
Banken die hun bestaande klanten een nieuw productaanbod doen, boeken bij amper 0,5% van hun klanten succes. Dat is omdat die klanten het aanbod als irrelevant of zelfs als “spam” beschouwen. Big Data-technologie kan die scorekans tot 15 à 30% opkrikken. Een betere kennis van de individuele klant leidt immers tot een beter gecibleerd aanbod en meer cross-selling, weet Vivek Bajaj, Global Banking/FM Big Data Leader bij IBM Belgium. Met IBM PureData System introduceert het IT-bedrijf een nieuw platform dat verregaande performantie biedt bij de verwerking van Big Data.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
{"source":"\/21005836\/Article_Leaderboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300, 50]]","adContainerId":"gpt-ad-42753164"}
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.