IBM introduceert PureData System-platform

Hardware-appliance met hoogperformante zoek- en analysefunctionaliteiten

Banken die hun bestaande klanten een nieuw productaanbod doen, boeken bij amper 0,5% van hun klanten succes. Dat is omdat die klanten het aanbod als irrelevant of zelfs als “spam” beschouwen. Big Data-technologie kan die scorekans tot 15 à 30% opkrikken. Een betere kennis van de individuele klant leidt immers tot een beter gecibleerd aanbod en meer cross-selling, weet Vivek Bajaj, Global Banking/FM Big Data Leader bij IBM Belgium. Met IBM PureData System introduceert het IT-bedrijf een nieuw platform dat verregaande performantie biedt bij de verwerking van Big Data.

Word betalende abonnee

De volledige inhoud van dit artikel is enkel toegankelijk voor 'Web-only'-, 'Web + Print'- en 'Activity'-abonnees.

  • Lees alle artikels en thema-inhoud
  • Toegang tot alle 'Netwerk' functionaliteiten
  • Toegang tot de dVO-Bedrijvengids

Registreer nu

Reeds abonnee?