IBM introduceert PureData System-platform

06/05/2013 OM 08:03 - Luc Willemijns
Cf06e6ed32a44d782c77a415d463727a
Banken die hun bestaande klanten een nieuw productaanbod doen, boeken bij amper 0,5% van hun klanten succes. Dat is omdat die klanten het aanbod als irrelevant of zelfs als “spam” beschouwen. Big Data-technologie kan die scorekans tot 15 à 30% opkrikken. Een betere kennis van de individuele klant leidt immers tot een beter gecibleerd aanbod en meer cross-selling, weet Vivek Bajaj, Global Banking/FM Big Data Leader bij IBM Belgium. Met IBM PureData System introduceert het IT-bedrijf een nieuw platform dat verregaande performantie biedt bij de verwerking van Big Data.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.