UPS creëert topfunctie voor wereldwijde B2C-strategie
UPS benoemt Joe Mozzali (foto), voormalig vice-president Strategie van UPS voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika, tot implementatiemanager Global UPS Access Points. Dat is een nieuw gecreëerde functie die de ambities van UPS binnen de wereldwijde B2C-strategie weerspiegelt, geeft UPS Belgium N.V. (Diegem) te kennen.
UPS Access Points bieden drukbezette on-line shoppers de mogelijkheid om hun aankopen te laten bezorgen op een locatie die makkelijk bereikbaar is, zoals een supermarkt of een boekhandel.
Het UPS Access Point™-model maakt deel uit van de bredere, wereldwijde UPS retail e-commerce strategie en maakt gebruik van een uniek technologieforum en -netwerk dat UPS in 2012 overnam via de acquisitie van Kiala. Kiala heeft meer dan 7.500 verzamelpunten in vijf Europese markten (België, Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Spanje).
UPS BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.