{"source":"\/21005836\/Article_leaderboard_billboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300,50]]","adContainerId":"gpt-ad-1605478942"}
Lenovo wil Benelux-markt op Europees niveau brengen
11/11/2013 OM 09:17
- Luc Willemijns
Andreas Mayer heeft de opdracht de prestaties van Lenovo Benelux tot op Europees niveau te brengen
Het Chinese Lenovo blijft in de Benelux onder zijn Europese verkoopsprestaties. Andreas Mayer, general manager van Lenovo Benelux, wil daar verandering in brengen. Op termijn wil hij met Lenovo naar het marktleiderschap doorstoten. De vendor is amper sinds goed een jaar in de Benelux op de consumentenmarkt actief. Logisch, want Lenovo deed pas in 2005 zijn intrede op de Europese markt toen het de PC-divisie van IBM overnam. Die divisie spitste zich op de zakelijke markt toe. Een en ander verklaart ook waarom Lenovo in de Benelux nog met een gebrek aan “brand awareness” kampt. De intrede in het consumentensegment moet ook de merkperceptie van Lenovo in het zakelijk segment op een hoger niveau tillen.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
{"source":"\/21005836\/Article_Leaderboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300, 50]]","adContainerId":"gpt-ad-2068482515"}
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.