Mag het even iets anders zijn op het einde van het jaar?
Ook in de ‘gift’-sector zijn nieuwe trends waar te nemen. De volledige benadering en aanpak zijn nieuw. Een geschenk wordt een toegevoegd element met meerwaarde in de marketing.
Ondanks de huidige conjunctuur waarin budgetten krimpen, merkt men toch dat er binnen de bedrijfswereld jaarlijks nog 2 tot 3 geschenkjes per persoon per jaar gegeven worden. ‘Geschenken‘ ondersteunen en versterken campagnes en uw bedrijfsimago.
Vroeger werd een geschenk gekozen volgens bestemming (personeel, klanten,…).
Nu merken we dat de persoonlijke toets het vertrekpunt is in deze zoektocht. Het effect van “good feeling” mag niet uit het oog verloren worden.
OSU - één van de marktspelers -helpt U in uw zoektocht. De geheel vernieuwde website helpt U om aan de hand van de voorbeelden uw wensen duidelijk te definiëren. We begeleiden U graag in uw keuze via een telefoontje of een bezoek.
Of kom gerust eens langs in onze ruime toonzaal. Als familiebedrijf met 35 jaar ervaring en een sterk dynamisch team, begeleiden wij U vlot binnen de nieuwe trends en de evoluties.
Neem rustig een kijkje op de nieuwe website www.osu.be en u zal merken, het is onze kunst om een cadeautje om te toveren in een persoonlijk geschenk!
Alvast tot later
OSU INTERNATIONAL B.V.B.A.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.