Mag het even iets anders zijn op het einde van het jaar?

12/11/2013 OM 10:44 - Jurgen Catry
Placeholder
Wordt het opnieuw haastig op zoek gaan naar de traditionele fles wijn? Of mag het nu ook eens een verrassend eindejaarsgeschenk worden, overgoten met een persoonlijke toets? Geschenken geven, blijft in! Het is een fijn persoonlijk en universeel gebaar. Geschenken verstevigen de relaties met de ‘stakeholders’ van het bedrijf : personeel, klanten én leveranciers. Het geven en het krijgen van een attentie met net dat extraatje meer, blijft bij.

Ook in de ‘gift’-sector zijn nieuwe trends waar te nemen. De volledige benadering en aanpak zijn nieuw. Een geschenk wordt een toegevoegd element met meerwaarde in de marketing.

Ondanks de huidige conjunctuur waarin budgetten krimpen, merkt men toch dat er binnen de bedrijfswereld jaarlijks nog 2 tot 3 geschenkjes per persoon per jaar gegeven worden. ‘Geschenken‘ ondersteunen en versterken campagnes en uw bedrijfsimago.

Vroeger werd een geschenk gekozen volgens bestemming (personeel, klanten,…).

Nu merken we dat de persoonlijke toets het vertrekpunt is in deze zoektocht. Het effect van “good feeling” mag niet uit het oog verloren worden.

OSU - één van de marktspelers -helpt U in uw zoektocht. De geheel vernieuwde website helpt U om aan de hand van de voorbeelden uw wensen duidelijk te definiëren. We begeleiden U graag in uw keuze via een telefoontje of een bezoek.

Of kom gerust eens langs in onze ruime toonzaal. Als familiebedrijf met 35 jaar ervaring en een sterk dynamisch team, begeleiden wij U vlot binnen de nieuwe trends en de evoluties.

Neem rustig een kijkje op de nieuwe website www.osu.be en u zal merken, het is onze kunst om een cadeautje om te toveren in een persoonlijk geschenk!

Alvast tot later

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.