Consumenten willen service in plaats van technologische snufjes

13/01/2014 OM 08:35 - Luc Willemijns
73c30451705363dfb0cbcdf021cc568d
Retailers vernieuwen hun aanbod, aankleding en winkels steeds opnieuw omdat ze willen inspelen op trends in de markt en de veranderende vraag van de klant. De resultaten van deze vernieuwing voldoen echter niet altijd aan de verwachtingen in de markt. Shoppers hebben een aantal basisbehoeften wanneer ze een aankoop doen. Of ze nu on-line of in de winkel shoppen, prijs en assortiment blijven de belangrijkste redenen om over te gaan tot aanschaf van een product of dienst. Daarnaast benadrukken consumenten dat ze het belangrijk vinden om persoonlijk contact met medewerkers te hebben. Kortom, klanten hechten nog steeds veel waarde aan service.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.