Tips rond onderbouwde marketing voor KMO's

03/03/2014 OM 13:00 - Grietje Francois
Placeholder
Hoe begin je als KMO aan een onderbouwde marketing strategie? Is dit enkel iets voor multinationals? Neen, marketing maakt evenzeer deel uit van een KMO business plan. De aanpak vertoont dezelfde basispatronen als die van grote bedrijven, de intensiteit, het personeel, de omvang van de communicatiekanalen en de budgetten zijn anders. Hoe ga je als KMO om met marketing en communicatieplanning? Het doel van dit artikel is enkele zeer praktische tips meegeven aan KMO's die werken aan een onderbouwd marketingplan of in de toekomst hun marketing en communicatie activiteiten in kaart willen brengen.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.