VDAB

22/06/1998 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

De VDAB (Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding) is aan een diepgaande business process reengineerings-actie toe die zich eerlang moet vertalen in een dienstverlening die zich rond drie centrale zuilen zal opsplitsen. Een eerste poot zal de Contactdiensten (T-Interim, VDAB-Consult, outplacement ...) omvatten, een tweede de On-line Diensten (WISS, KISS, ...), gaande van de concrete arbeidsbemiddeling over de self-testing tot het opleidingsaanbod on-line (distance learning). Een derde zuil zal betrekking hebben op het Call-center dat de VDAB in 1999 in een pilootfase hoopt op te starten. Nu al staat vast dat de testfase van dat Call-center in de kantoren van T-Interim zal plaats vinden. Meer ino: 02/506.15.34.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.