IoT onderbouw voor Fujitsu’s “human-centric innovation”

03/06/2015 OM 09:06 - Luc Willemijns
0528769a5df1e6ad2c8d551007d695f0
Joseph Reger, cto Fujitsu EMEIA: “IoT als brug tussen de mens en intelligente IT-infrastructuur”
Het Japanse ICT-concern Fujitsu trekt in een tijdsspanne van drie jaar 345 miljoen euro uit om innovatieve nieuwe ICT-diensten en oplossingen wereldwijd uit te rollen. Het bedrijf wil niet enkel zijn dienstenaanbod wereldwijd standaardiseren, het zet ook volop in op innovatie om zich binnen de wereldwijd gecommodotiseerde dienstenmarkt te differentiëren. Fujitsu trekt daarvoor de kaart van “human-centric innovation”. Nieuwe technologie op zich volstaat niet als basis voor innovatie, zo luidt, de echte opportuniteiten schuilen in de combinatie van mensen, informatie en infrastructuur.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.