Telenet verlengt samenwerking met Idealabs
Telenet en Idealabs gaan opnieuw met elkaar in zee om jong talent met een sterk digitaal idee te ondersteunen. Het programma is inhoudelijk ongewijzigd maar krijgt een nieuwe naam: "Telenet Kickstart, powered by Idealabs". Telenet en Idealabs geven hiermee elkaar de ruimte om naast hun gezamenlijk project ook andere start-up incubatieprojecten te ondersteunen. Idealabs levert opnieuw een sterke methodologie en een rijk gevuld programma terwijl Telenet in een netwerk voorziet van coaches, mentoren en ondersteuning op technisch en financieel vlak.
Iedereen met een sterk digitaal idee kan zich tot 15 augustus 2015 kandidaat stellen via http://www.telenetkickstart.be. Telenet en Idealabs zijn op zoek naar teams van minstens twee personen die gedurende vier maanden een voltijds programma kunnen doorlopen.
"Telenet Kickstart" zoekt digitale oplossingen in drie domeinen:
* Connected entertainment: het idee biedt iedereen die geniet van muziek, foto, video of gaming een rijkere beleving. Alleen of samen met familie en vrienden.
* Connected living: het idee biedt een oplossing voor uitdagingen in de samenleving. Denk hierbij aan actuele thema's als tewerkstelling, vergrijzing, zorg, welzijn of ecologie.
* Connected business: het idee helpt zelfstandigen en bedrijven om hun business efficiënter te maken of om nieuwe opportuniteiten te ontdekken in de digitale economie.
Begin september selecteert een professionele jury met vertegenwoordigers van Telenet, Idealabs, business partners en start-up experts de sterkste ideeeën. De teams worden uitgenodigd voor een pitch. Hieruit worden de achtst sterkste geselecteerd om aan "Telenet Kickstart" deel te nemen.
TELENET
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.