E-boek stimuleert jonge ondernemers groter te denken

15/10/2015 OM 07:55 - Luc Willemijns
Placeholder

Richard Branson is groot geworden door nooit op te geven (veel van zijn vierhonderd opgestarte bedrijven faalden, maar hij leeft rijkelijk van de bedrijven die succes hebben), ontevreden klanten te zoeken (Virgin Airways als alternatief voor het verguisde en dure British Airways) en op de zwakste merken van de concurrent te mikken.

Verder dacht Branson groots. En dat is net wat Belgische ondernemers te weinig doen. We zijn bescheiden harde werkers. Dat siert ons … maar werkt ook tegen ons. Zo starten jonge ondernemers een eigen zaak met soms te weinig groeivooruitzichten. En dat wanneer Fernand Huts van Katoen Natie vindt dat het geld gewoon op straat ligt. “Je moet het alleen maar oprapen,” zegt hij het e-boek “Denk Groot” van auteur en journalist Hans Hermans.

Met dit e-boek treedt Hermans buiten de klassieke paden van braaf ondernemersadvies. Wat hij aanraadt? Verdubbel uw tarieven. Be the king or be rich. Scoor 5 sterren. Zoek een buitenlandse business angels.

Laat u nu inspireren door tien heel praktische tips van andere ondernemers.

Het e-boek “Denk Groot” is gratis te downloaden op http://www.compactpublishing.be/gratis-boek-denk-groot.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.