Stylelabs bereidt SaaS-variant van marketing content-platform voor KMO's voor

Software-bedrijf Stylelabs N.V. (Groot-Bijgaarden), ontwikkelaar van het Marketing Content Hub®-platform voor bedrijven wereldwijd actief in retail, fast moving consumer goods, farma, media, software, ..., bereidt een SaaS-variant van het platform voor de internationale KMO-markt voor. Het snel groeiende bedrijf mikt dit jaar op een omzetverdubbeling tot 6 miljoen euro.
Gebruikers van de Marketing Content Hub®-technologie zijn internationale spelers als onder meer Microsoft, Procter & Gamble, Bristol-Myers Squibb, Delhaize, Viacom, E&J Gallo Wineries, Ubisoft, AstraZeneca en andere IKEA's.
Stylelabs, dat in België veertig personen tewerk stelt, opende recent een kantoor in New York City en Philadelphia. Stylelabs werd in 2001 opgericht door Tim Pashuysen (cso) en Tom De Ridder (cto).
Meer info: 02/647.71.91 of http://www.stylelabs.com.
STYLELABS N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.