Stylelabs bereidt SaaS-variant van marketing content-platform voor KMO's voor

23/11/2015 OM 08:19 - Luc Willemijns
4d0aafde8eea6c090914374933448a0d
(Tom De Ridder, cto Stylelabs N.V.)

Software-bedrijf Stylelabs N.V. (Groot-Bijgaarden), ontwikkelaar van het Marketing Content Hub®-platform voor bedrijven wereldwijd actief in retail, fast moving consumer goods, farma, media, software, ..., bereidt een SaaS-variant van het platform voor de internationale KMO-markt voor. Het snel groeiende bedrijf mikt dit jaar op een omzetverdubbeling tot 6 miljoen euro.

Gebruikers van de Marketing Content Hub®-technologie zijn internationale spelers als onder meer Microsoft, Procter & Gamble, Bristol-Myers Squibb, Delhaize, Viacom, E&J Gallo Wineries, Ubisoft, AstraZeneca en andere IKEA's.

Stylelabs, dat in België veertig personen tewerk stelt, opende recent een kantoor in New York City en Philadelphia. Stylelabs werd in 2001 opgericht door Tim Pashuysen (cso) en Tom De Ridder (cto).

Meer info: 02/647.71.91 of http://www.stylelabs.com.

4d0aafde8eea6c090914374933448a0d
(Tom De Ridder, cto Stylelabs N.V.)
A8540e68de7f9ebfe2caa0c24f5dc469
(Tom Pashuysen, cso Stylelabs N.V.)

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.