CityCubes bouwt experience pop-ups in leegstandpanden

17/03/2016 OM 15:41 - Luc Willemijns
E48d47a653dfea6ce493122760aa0a24
(Dieter Veulemans, zaakvoerder van CityCubes)

Brand activation-bureau Citycubes (Antwerpen) en Blowup Media Belgium B.V.B.A. (Antwerpen) zijn voor een periode van tien maanden van start gegaan met een reeks experience pop-ups in een leegstand pand op de Antwerpse Meir. Mobile Vikings beet tot 28 maart de spits af met een 50 m² gevelgroot zeildoek en een 125 m² grote experience room. Daarnaast krijgen nog diverse merken er, telkens voor een aantal weken of maanden, de kans om hun merk op driedimensionale wijze te laten beleven door toevallige passanten en een winkelend publiek.

Core business van CityCubes, dat inmiddels twee jaar actief is en zes medewerkers telt, is het tijdelijk huren, creatief invullen en opwaarderen van leegstandpanden met focus op beleving, retail en op innovatieve activatietechnologieën die een driedimensionale aanpak mogelijk maken. Centrale rol hierbij is weggelegd voor de "cubes" van CityCubes die makkelijk moduleerbaar zijn en op enkele uren tijd in leegstaande panden kunnen worden opgezet.

De kubussen en flexibele wanden (tot 100 m² oppervlakte) zorgen voor een wereld op zich waarin producten ten volle tot hun recht kunnen komen door gebruik van interactieve TV-schermen, touchscreens, iBeacons, RFID-technologie, mapping en experience rooms. CityCubes zet met name in op een nieuwe vorm van klantenbereik, met name de belevingseconomie, die een ongedwongen onderdompeling in merkbeleving voorstaat.

Meer info: 0468/21.88.08 of http://www.citycubes.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.