Mobiele app automatiseert serviceproces bij Relex

Organi biedt een geïntegreerde software oplossing die Relex helpt om efficiënter en dus competitiever te werken. De desktop toepassing werd onlangs uitgebreid met een weblogin voor klanten waarin ze zelf hun afspraken kunnen plannen, alsook een mobiele service app voor een volledige ‘on the field’ afhandeling van service opdrachten.

Relex is gespecialiseerd in het advies en ontwerp, de realisatie en het onderhoud van zwembaden en wellnessprojecten. In zijn voortdurende zoektocht naar competitief voordeel en efficiëntieverbetering, investeerde het bedrijf onlangs in een geautomatiseerde mobiele oplossing die ingezet kan worden voor de verwerking van de service opdrachten door field service techniekers.

Specifiek voor Relex ontwikkelde Organi daarom een geavanceerde, mobiele toepassing om optimaal te kunnen beantwoorden aan de noden aangaande het onderhoud van zwembaden en welnessprojecten.

Voordelen van de mobiele toepassing

De mobiele app is een laagdrempelige manier voor techniekers op de  baan om service opdrachten te behandelen waardoor alle informatie ook real-time ter beschikking is op kantoor.

De belangrijkste voordelen van de mobiele app zijn voor de hand liggend:

  • geen dubbele ingave van gegevens
  • verlaging van de foutenlast
  • sterk vereenvoudigde administratie
  • aanzienlijke tijdsbesparing
  • vlottere afhandeling van facturatie
  • digitalisering van de documentenstroom.

Geïntegreerde oplossing

De app biedt een optimale wisselwerking met het backoffice pakket (ORDAS). Informatie zoals gepresteerde werkuren, verbruikte goederen, transporttijden of foto’s van het project stromen automatisch door. Klanten ondertekenen de werkbonnen op een mobiel toestel en krijgen hun bevestiging via mail toegestuurd.

Een optimale ondersteuning dus, met niets dan voordelen.

Meer informatie: www.organi.be.

Contact: Pieter Vandenbulcke, Managing Director.