State of Art Belgium brengt nieuw junior-label op de markt
State of Art Belgium N.V. (Antwerpen), onderdeel van het Nederlandse State of Art Menswear (Lichtenvoorde) dat sinds 1987 high-value casual menswear-collecties ontwerpt en vermarkt, brengt het nieuwe junior-label "State of Art Rookies" op de markt. De nieuwe lijn richt zich op jongens van vier tot zestien jaar.
De lancering en verkoop van "State of Art Rookies" verlopen in samenwerking met het Belgische Independent Fashion Industries N.V. (Evergem). Dat zal instaan voor het ontwerp, de productie en de distributie van het nieuwe junior-label. Voornaamste doelmarkt is de Benelux.
State of Art heeft een expliciete link met klassieke sportauto's en racing door de alomgekende State of Art Classic Porsche Collection die in het hoofdkantoor in Lichtenvoorde is ondergebracht. Met de Porsche 921 als inspiratiemodel voor "State of Art Rookies", wordt deze link met de autosport ook in de nieuwe juniorlijn doorgetrokken. De verkoop van "Start of Art Rookies" start deze maand.
De nieuwe lijn moet vanaf januari 2017 in de Belgische winkels verkrijgbaar zijn. Naast deze nieuwe lijn, brengt de groep al jaren drie andere juniormerken op de markt (Red&Blu, Charlie en SevenOneSeven).
Meer info: 03/205.65.50 of http://www.stateofart.com.
INDEPENDENT FASHION INDUSTRIES N.V.
STATE OF ART BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.