Ondernemen doe je met falen en opstaan! (2)

“Leren fietsen zonder vallen kan niet, idem dito met ondernemen”

Je kan niet ondernemen zonder af en toe eens flink tegen een muur op te lopen. Dat is de boodschap die Startups.be en het Agentschap Innoveren en Ondernemen bij de Vlaming willen doen doordringen. Het goede nieuwe nieuws is dat een mislukking je sterker maakt, want mensen leren uit hun fouten. “Failing Forward”, een vierjarige campagne van Startups.be, die de steun geniet van het Agentschap Innoveren en Ondernemen, wil het taboe rond mislukken de wereld uit helpen zodat ondernemende Vlamingen die de mist ingaan niet langer scheef bekeken worden. Inge Geerdens, ceo CVWarehouse, trekt de parallel tussen leren fietsen en ondernemen.

Word betalende abonnee

De volledige inhoud van dit artikel is enkel toegankelijk voor 'Web-only'-, 'Web + Print'- en 'Activity'-abonnees.

  • Lees alle artikels en thema-inhoud
  • Toegang tot alle 'Netwerk' functionaliteiten
  • Toegang tot de dVO-Bedrijvengids

Registreer nu

Reeds abonnee?