Start-up Daltix behoedt Delhaize voor foute promotiecampagne

Daltix ontwikkelde een applicatie om on-line prijzen, promoties en assortimenten op webshops op te volgen. Met deze data geven ze retailers meer en snellere informatie over hun strategische prijszetting en die van hun concurrenten. Ook kunnen eventuele fouten of inconsistenties snel gedetecteerd en aangepakt worden. Dat gebeurde bij Delhaize.
Daltix ontsleutelt on-line retail data voor retailers en leveranciers en vertaalt deze naar pragmatische commerciële inzichten. Het biedt zodoende een antwoord op de massa retail-data die on-line beschikbaar zijn, de verwerking hiervan enerzijds en het gebrek aan accurate, real-time data insights anderzijds. Het bedrijf verzamelt data (prijs, promo, productspecificaties, reviews, ...) van e-commerce websites en zet deze in een database. Vervolgens analyseert en vertaalt de start-up de data naar praktische inzichten met toegevoegde waarde voor retailers en leveranciers.
Via samenwerking met BrainTower speelt de start-up in op lokale marktkennis om zijn inzichten op de noden van retailers, leveranciers en shoppers af te stemmen. Daltix werkt, tot slot, met eigen artificiële intelligentie die helpt om zoveel mogelijk te automatiseren in het proces, maar ook om gelijkaardige producten op te sporen op basis van de productspecificaties en omschrijvingen.
Meer info: 03/281.35.31 of http://www.daltix.eu.
DALTIX B.V.B.A.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.